pátek 12. srpna 2011

Jedna kniha - mnoho obálek (1): Mrazení


Ještě než začnu tak bych chtěla poděkovat Abyss za poskytnutí "licenčních práv" k této rurice ;). Protože se Abyss snaží příspěvky uveřejňovat v pátek, nebudu trhat partu a bude se taky snažit články připravit na pátek.

Nejdříve jsem se dlouho rozmýšlela, kterou knížku pro dnešek zvolím, ale pak jsem se rozhodla a zvolila jsem Mrazení. Nejdřív jsem si myslela, že všechny budou laděny do modra, jako originál, ale to jsem se mýlila. Najdou se i opravdu velmi odlišné covery ;).

Originální @ Česká
Na celém světě najdete hodně různých variant na originální obálku. Naše není výjimka, akorát je na ní modrá barva tlumenější, trošku do stříbrna. Což se teda mě osobně líbí víc.


Finská @ Chorvatská
Další obměna originálu. Chorvatská je akorát modrofialová a finská jasně modrá. Chorvatská se mi docela líbí, ale finská mi přijde taková moc křiklavá.


Švédská @ UK & Irská
Tyto obálky si jsou s originální podobné akorát motivem větví. Barevně se liší. Z těchto dvou se mi víc líbí švédská, na které se mi zdá, že modrá celou obálku zjemňuje. UK & irská se mi zdá taková moc tvrdá (myslím ten kontrast bílý s černou).
                               


Bulharsko @ Brazilie
Bulharská a brazilská obálka se úplně liší od originálu. Bulharská se mi zdá docela zajímavá, líbí se mi ty žluté oči. Zato brazilská mi přijde taková nudná a určitě bych si ji v knihkupectví nevybrala.


 Francouzská @ Italská
Tyhle dvě obálky se taky úplně liší od originálu, ale obě jsou krásné. Hlavně ta italská mě fascinuje ;).


Německá @ Ruská
Obě obálky nejsou špatné, ale nějak moc mě zase nenadchly.


zdroje obálek: Facebook Maggie Stiefvater, Goodreads

7 komentářů:

  1. Nejlepší je francouzská a italská. :)

    OdpovědětVymazat
  2. italská a německá jsou úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Francúzska je brutálne krásna. A tá ruská s tým gýčovým vlkom - nemám slov...

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi Švédská a Italská.
    Brazilskou bych si klidně vybrala... Nepřijde mi nudná x)

    Jinak, Fascinuje mne, jak dokážete najít všechny ty "cizí" obálky x))

    OdpovědětVymazat
  5. Scarlett Flame: ono najít ty obálky zase není tak těžký ;), chvíli hledáš než najdeš :D

    OdpovědětVymazat
  6. Francouzská je krásná, ale i ta Brazilská se mi líbí a Irská. A ruská je zase taková zajímavá...

    OdpovědětVymazat