sobota 20. srpna 2011

Jsem z toho jelen!!

Nevim čím to je, jestli jsem blbá nebo ničemná, ale nemůžu vůbec nastavit anketu. Když ji založim, tak:
         1) se mi ukazuje dvakrát její název
         2) možnosti jsou bílou barvou, takže na mém pozadí gadgetu není
             vůbec nic vidět.

Už jsem zkoušela změnit nastavení všeličeho a pořád nic, takže žádná anketa nebude.

Nejsem zas až takovej blázen, abych kvůli tomu překopávala celý design, i když to zase tak nevylučuje. Možná mi nakonec rupnou nervy a všechno to změnim. Uvidím.

Třeba se to nakonec i samo nějak umoudří. To by byl teda zázrak, který bych, ale uvítala :D.

4 komentáře:

  1. takové problémy jsou děsný :/... také jsem schopná kvůli maličkosti vše změnit :D

    OdpovědětVymazat
  2. To mi povídej. Když jsem s tim jakž takž spokojená, tak se dostaví nějaký problém a musím zase upravovat :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ale holky, musím říct, že s blog.cz jsem měla teda víc problémů..toto etě jde :D

    OdpovědětVymazat
  4. Holky? No jestli se ti neukazuje ještě nějaký jiný komentář, který mě ne, tak by spíš sedělo HOLKA. Já totiž psala i ten článek (to je jaksi můj blog, víš?) :D :D :D :D :D.

    OdpovědětVymazat