sobota 13. srpna 2011

Šmoulové

Kdo by neznal Šmouly? Malé modré tvory, které se snaží pochytat čaroděj Gargamel? A hlavně Taťku Šmoulu, Koumáka a Šmoulinku? Takový člověk snad nemůže existovat.

Na Šmoulech jsem vyrostla, každé ráno o vídendu jsem seděla před televizí a čekala až začnou. Pro jistotu jsem si je nahrávala a koukala na ně v týdnu, než bude nový díl.

Každou jejich kazetu s jejich písničkami jsem musela mít. A na Vánoce místo obvyklých koled jako třeba Ježíšku panáčku u nás vyhrávala Taťka má dnes hlavu v šátku ...
Po letech když jsem zjistila, že texty k šmoulým písničkám psal Loufanánek Hagen, jsem byla dosti překvapená (od něj bych to teda fakt nečekala).

A teď mají dokonce svůj film. No, uznejte, že na ten prostě musím jít. Jinak to prostě nejde. Jdu na něj teď po neděli a strašně se těšim jak malý dítě na Vánoce.


Oficiální text distributora:
Rodinná komedie, ve které se pojí animovaný i hraný film, uvádí na plátna kin všem dobře známé modré hrdiny, Šmouly. Zlý čaroděj Gargamel vyžene Šmouly z jejich vesničky a během následného pronásledování všichni společně projdou kouzelným portálem, který je zavede do našeho světa, přímo doprostřed newyorského Central Parku. Malí modří Šmoulové musejí dát hlavy dohromady a najít způsob, jak se dostat zpátky domů do vesničky dříve, než je Gargamel znovu vystopuje.





zdroj textu distributora: Falcon
zdroj videa: stream.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat