pondělí 15. srpna 2011

You Against Me

Když jsem dočetla Ještě než umřu, hned jsem se dívala na netu po dalších knížkách od Jenny Downham.

Našla jsem, že Jenny napsala ještě You against me a tak mě napadlo napsat do Eroiky (vydali Ještě než umřu), jestli neplánují i tuto knihu.

Z Eroiky mi napsali, že na knize se již pracuje, ale zatím nedokáží říct kdy vyjde.

Sice to není nic moc konkrétního, ale hlavně, že se chystá :).


Anotace (přeloženo z Goodreads)

Pokuď někdo ublížil tvé sestře a ty jsi jakýkoli druh člověka, usiloval by jsi o pomstu, ne? Kdyby byl tvůj bratr obviněn ze strašného zločinu a ty by jsi byl hlavní svědek, pak bys vyhnal všechny pochybnosti a hájil ho. Není to to, co rodiny dělají? Když Mikeyho sestra tvrdí, že ji napadl kluk na párty, jeho svět práce a dívek se začne rozpadat. Když je bratr Ellie obviněn z trestného činu, ale říká, že to neudělal, její svět opakování, zkoušek a zapadnutí na nové škole se začíná rozpadat. Když se Mikey a Ellie setkají, jejich světy se střetnou. Statečný a neohrožený je tento román o neobyčejné obratnosti a téměř nesnesitelném napětí. Je to kniha o věrnosti a možnostech, které s sebou přináší. Ale především je to kniha o lásce - k rodině a dalším.

3 komentáře:

  1. Jé to je skvělá zpráva! Tahle kniha vypadá zajímavě a už dříve jsem plánovala si ji objednat, ale teď raději počkám na překlad. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si ji plánovala objednat, ale když se chystá překlad, tak na něj počkám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je paráda :) Doufám, že nechají originální obálku :)

    OdpovědětVymazat