pondělí 12. září 2011

Books in my thoughts (7) - Dvě zrcadla

Název: Dvě zrcadla
Autorky: Karolina Limrová
Nakladatel: Host

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Zaujala mě anotace.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Přenejsladší láska.

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
HUH!

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Tak tady jsem se neztotožnila s žádnou postavou.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Vyzdvihla bych nápad, dvě zrcadla které spojují různá místo.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Nudné, bez akce, až moc přeslazené.

1 komentář:

  1. Ách jo, a já si ji zrovna chtěla pořídit. Už jen pro to, že mě zajímalo, jak tohle téma spracuje česká autorka a taky kvůli obálce :D. Bohužel, hodně často čtu, že kniha není tak dobrá, jak se na první pohled zdá. Vidím ovšem, že jsi zde napsala i recenzi, tak si ji hned jdu přečíst :).

    OdpovědětVymazat