neděle 28. srpna 2011

Orel Deváté legie

Autor: Rosemary Sutcliff
Série: Římská Británie
Díl: první
Nakladatel: BB art
Rok vydání: 2011
Vazba: pevná

Dlouho jsem nečetla nic z historie, proto jsem se na tuto knihu těšila a to opravdu hodně. Bohužel se moje očekávání zase tak úplně nesplnilo.

Nejdřív jsem se vůbec nemohla začíst. To se zlepšilo, když do děje vstoupily Esca s Cottií.

Od samého začátku jsem čekala na pořádnou akci, ale ta se snad ani nedostavila. Přišlo mi, že i když se vypravili do neznámých končin všechno jim šlo moc lehce. Kromě jedno zadrhnutí vše zvládly jako kdyby šli jenom na návštěvu k příbuzným do vedlejší vesnice.

Knihu doporučuji lidem, kterým nevadí takové poklidné plynutí děje. Já jsem spíš na ty akčnější ;).


Anotace:

Devátá legie se vydala na mlhou obestřený sever Británie – a nikdo o ní už nikdy neslyšel. Čtyři tisíce mužů zmizely a s nimi i jejich standarda – orel. Tuto záhadu nikdo nedokázal objasnit… Marcus musí vypátrat, co se stalo s jeho otcem, který ztracené legii velel. Vydává se proto do neznámé země na nebezpečnou výpravu a nikdo nepředpokládá, že se z ní ještě někdy vrátí.

Orel Deváté legie je považován za jednu z nejlepších knih pro mládež vydanou ve dvacátém století. Po celém světě se jí prodal více než milion výtisků.

hodnocení:
 

Žádné komentáře:

Okomentovat