středa 24. srpna 2011

Smrtí život začíná

Autor: Gabriela Chrastilová
Nakladatel: Jota
Roky vydávání: 2010
Vazba: pevná


Tuto knížku jsem četla už před delší dobou.

Všimla jsem si jí v knihovně, kvůli jejímu obalu, který se mi fakt moc líbí, je takový crazy ;).

Kromě obalu mi přišla zajímavá i anotace, tak jsem si ji půjčila.

Není to nějaké závratné čtení, spíše takové odpočinkové.

Na bux.cz u této knížky mají zajímavý komentář. Líbil se mi proto jsem se ho tady rozhodla zveřejnit.

" Mezi všemi těmi emo upíry, kteří se berou hrozně vážně, mě tahle třicetiletá bláznivá ženská opravdu pobavila. Knížka je jako letní svěží koktejl, na který budete vzpomínat ještě za podzimních plískanic. "

Anotace:

Katrina Wolfová je neúspěšná pojišťovací agentka, která to přehání s kofeinem a nikotinem, má pár kil navíc a komplikované vztahy s muži. Katrina Wolfová je prostě obyčejná třicátnice. Její problémy ovšem nejsou obyčejné, poněvadž Katrina-Rina je upírka. A někdo se snaží ukončit její poklidnou posmrtnou existenci zabodnutím osikového kolíku do srdce. Rina musí uhájit svůj ne-život a zjistit, kdo stojí za spiknutím, které má za cíl změnit poměr sil v upírské populaci Metropole. Rina je sice upírka, ale není tajemná a uhrančivá a nemá ambice stát se erotickým symbolem mládeže. Spíše osloví obdivovatelky Bridget Jonesové, kterou připomíná svou prostořekostí, zmateností a smyslem pro humor. Román je určen především pro ženy (ale i muže), kteří ocení humor a svižně napsané vyprávění s určitou mírou nadsázky. Nadpřirozené prvky mají za úkol spíše pobavit a vytvořit zábavný kontrast k civilnímu pojetí příběhu, který balancuje na pomezí milostné romance a jemné parodie na dnes tak populární vampýrskou tematiku. „Přestože je Rina upír, je tak normální a lidská, že bych s ní hned zašla na kafe.“ - čtenářka románu

hodnocení:
 


Žádné komentáře:

Okomentovat