středa 10. srpna 2011

Zimní měsíc

Autor: Tanja Heitmann
Nakladatel: Brána
Rok vydání: 2010
Vazba: pevná
 
Zimní měsíc musím ocenit především za netradiční nápad. Proč pořád číst o těch samých vlkodlacích, kteří se musejí ve vlka proměňovat s větší či menší bolestivostí, když stačí mít vlka jako stítn?
 
Opravdu zajímavý nápad. Co mě, ale dělalo problémy, bylo se na začátku ve všem vyznat. Přišlo mi to takový zmatečný. A ještě co musím vytkout, nevím jestli jsem analfabet, nebo čím to bylo, že hlavně na začátku bylo použito hodně slov, kterým jsem vůbec nerozuměla. Ale to může být opravdu chyba ve mně :).
 
 
Anotace:
 
V tmavých zákoutích města se skrývají bytosti, které jsou tak temné a hrozivé, že si lidé jejich existenci raději nepřiznávají. Pro Metu, mladou pracovnici umělecké galerie, se brzy stávají strašnou skutečností. Po jedné vášnivé noci je neodolatelně přitahována k tajemnému Davidovi, jenž však střeží zlověstné tajemství: je ovládán vlčím démonem, který ho nechce pustit ze své smečky. Láska dvou mladých lidí ve městě, kde není možné důvěřovat stínům, začíná být smrtelně nebezpečná…
 
Od Tanji v ČR nedávno vyšla druhá kniha s názvem Ranní červánky.
 
 
hodnocení:
 

5 komentářů:

  1. Na tuhle knihu se chystám. Má krásnou obálku a anotace zní moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obálka se mi taky líbí, akorát mi tam možná trošku vadí ta krvavá slza.

    OdpovědětVymazat
  3. Pravda, ta by tam nemusela být. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle knížku bych si hrozně ráda prečetla... zkusím se po ni podívat n knihovně. Ta obálka je nádherná. :)

    A odkazy klidně vyměním. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. I když jsem pevným zastáncem klasických vlkodlaků s bolestivou přeměnou a úplňkem, stejnak se na tuhle knihu dříve či později chystám. :)

    OdpovědětVymazat