pátek 9. září 2011

Jedna kniha - mnoho obálek (5): Les rukou a zubů

Tato s rubrika je s dovolením Abyss.
 
Dnes se podíváme jaké obálky má Les rukou a zubů od Carrie Ryan.
 
 
US hardcover @ US paperback
Tady pro mě rozhodně vede paperback. Je pro mě taková víc tajemná a i trochu víc "hrůzostrašnější" než obálka hardcoveru.


 Česká @ Německá
Líbí se mi obě, ale naše rozhodně vyhrává. Málo kdy se stane, že česká obálka je hezčí než originál, ale právě u Lesa rukou a zubů tomu tak je. Ve skutečnosti je naše obálka ještě asi tak milionkrát hezčí!


 UK, Austráli, Nový Zeland hardcover @ UK, Austráli, Nový Zeland paperback
U těchto obálek se jedná o jednu a tutéž jen se změnou pozadí u té paperbackové.


Francouzská @ Italská
Podle mě jsou obě tyto obálky hrůzostrašné.


Maďarská @ Řecká
Řeská na mě působí moc uměle, nepřirozeně. Maďarská je pro mě spíš od nějakého hororu či trileru pro dospělé než od knihy pro "mladé dospělé".


 Polská @ Švédská
Kdybych si musela vybrat nějakou jinou obálku než naši českou rozhodně by to byla polská. Ta je podle mě taky nádherná.


zdroje obálek: Goodreads, http://bookline.hu
 

2 komentáře:

  1. Strašně moc se mi líbí ten australský paperback. Sice člověk z obálky nic moc nepozná, ale aspoň je na ní hezký pohled. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím s tebou souhlasit - česká se mi (vyjímečně) líbí víc než originální. Za mě je společně s německou nejvydařenější .. ovšem mám slabost i pro švédskou :).

    OdpovědětVymazat