pátek 16. září 2011

Jedna kniha - mnoho obálek (6): Napořád

Tato s rubrika je s dovolením Abyss.
 
Dnes přišla řada na první díl série Nesmrtelní od Alyson Noël. Někteří tuto sérii zatracují, ale mě se líbí. Už netrpělivě čekám na listopad, kdy vyjde třetí díl.
 
 
Originální @ Česká
Kromě pár knih, je vždycky originální obálka hezčí než ta naše. To bohužel platí i tady.


Polská @ Turecká
Podle mého názoru jsou tyto dvě obálky ještě hrůznější než naše. Přijde mi jako by na obálkách byli spíše figurýny než skutečné dívky.


Německá (pevná vazba) @ Německá (paperback)
Obě obálky si jsou hovně podobné a obě se mi líbí. Jsou hezky propracované.


Maďarská @ Litevská
Maďarská podle mě patří k těm méně povedeným. Dívka na obálce se tváří jako by tam byla zatrest. Zato Litevská je podle mě hodně povedená.


Bulharská
Tato obálka je snad nejhezčí ze všech. Kam se na Bulharskou obálku hrabe ta originální!
 
 
zdroj obálek: goodreads, amazon, bux.cz

3 komentáře:

  1. Mě se líbí německý paperback a bulharský cover... ale i litevská je zajímavá, i když ten tulipán na fialovém pozadí celkem bije do očí.

    OdpovědětVymazat
  2. nemůžu si pomoct, ale ta česká je opravdu zas nejhorší...

    OdpovědětVymazat
  3. mě se hodně líbí ty německé... :)

    OdpovědětVymazat