pátek 30. září 2011

Jedna kniha - mnoho obálek (7): Označená

Tato s rubrika je s dovolením Abyss.
 
Minulý týden jsem zapoměla a dneska málem taky. Naštěstí jsem si, ale vzpoměla, takže se nebudu flákat i tento týden ;). Pro dnešek jsem zvolila první díl Školy noci.
 
 
Originální @ Česká
Nějak se nemůžu rozhodnou, která z těchto dvou obálek je povedenější, ale asi jsem pro českou.


Bulharská @ Brazilská
U bulharské obálky se mi moc nezdá ten ornament uprostřed. Brazilská by nebyla špatná, kdyby nebyla tak chudá. Přijde mi moc prázdná.


Turecká @ Polská
Turecká je obdoba originální, akorát s trošku jinou barvou pozadí a jinou barvou oka. Polská není špatná, ale modelka na ní mi přijde taková moc vyjevená.


Japonská @ Indonéská
Japonská obálka se mi moc nezamlouvá, přojde mi moc přeplácaná. Zato indonéská obálka je pěkná.


Portugalská @ Švédská
Portugalská obálka mi přijde divná, hlavně to červeně podmalované oko. U švédské se mi líbí ty ornamenty okolo názvu knížky.


zdroj: Goodreads, bux.cz

 

3 komentáře:

  1. Souhlasím s Lili.en... ta naše (nevěřím, že to říkám) je vážně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Najviac sa mi páči bulharská a naša :)

    OdpovědětVymazat