pátek 2. září 2011

Tajný kruh 2 - Otrokyně

Autor: L. J. Smith
Série: Tajný kruh
Díl: druhý
Nakladatel: Cooboo
Rok vydání: 2011
Vazba: brožovaná

Anotace:
Pokračování strhujícího příběhu moderních čarodějek! Po zasvěcení do Tajného kruhu mladých čarodějek se Cassie opájí svou nově nalezenou mocí, která je stejně návyková jako nebezpečná. Octne se mezi dvěma soupeřícími klany a záhy stojí před zásadním životním rozhodnutím: Má zradit ty, které miluje, nebo se doznat a riskovat tak vyhoštění z kruhu?

(může obsahovat spoilery na první díl)
Zkraje musím říct, že nejdřív jsem neměla v úmyslu Tajný kruh nikdy číst. Nechtěla jsem ho číst, protože na Upíří deníky nebyli moc dobré ohlasy.
Pak mi kamarádka řekla, že Tajný kruh je lepší. Tak jsem váhavě sáhla po prvním díle a po jeho dočtení jsem se hned pídila kdy vyjde pokračování.

Teď (po dočtení druhého dílu) zase netrpělivě očekávám třetí a zároveň poslední díl.

Nyní se, ale vraťme k dílu druhému.

Do děje se vracíme myslím jeden den po skončení prvního dílu. Vše se hlavně točí okolo kříšťálové lebky, kterou našel a přinesl do New Salemu Adam a po které hrozně moc touží Faye. Lebka se do rukou Faye nakones dostane hned dvakrát a nikdy to neskončí jen tak, vždy se objeví nějaké problémy.
Taky se dozvíme co nebo kdo stál za smrtí Kori, která se původně měla stát členkou Kruhu místo Cassie.

Cassie je opět v roli ňoumi, který si nechá vše líbit a Faye s ní zachází jako s hadrem.
Nakonec se, ale ukáže, že i ňoumovi můžou narůst růžky a dokáže s nimi trknout. Cassie leze na nervy jak v ní všichni věří a mají k ní neochvějnou důvěru. To přeroste až v hádku s Dianou.
Najde také svůj osobní krystal.

Na konci se dozvíme něco o vzniku kruhu a kdo si dal práci s jeho "sestavením."

Budu se opakovat, ale skutečně se mi Tajný kruh líbí. Co mi akorát leze krkem a trochu mi to z knížky kazí dojeme je nepřeložený New Salem, to mi opravdu trochu kazí dojem. Byla bych radši kdyby to byl Nový Salem. Ale to je opravdu jen malá kaňka =).


hodnocení:
 



zdroj obrázku: weheartit

2 komentáře:

  1. Musím říct, že mě Tajný kruh taky příjemně překvapil, moc jsem od toho nečekala, nečetla jsem sice Upíří deníky, ale nějak mě ta autorka podle ohlasů moc nelákala. Tohle je sice taky lehké čteníí, ale dobře napsané :)

    A pokud jde o ten New Salem, je to reálné místní jméno, Nový Salem by bylo podobné jako bys tam měla Nový York, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D tak to máš pravdu, že je to to samý. Rozhodně spíš beru New York, než Nový York. Ale tady by se mi víc líbil Nový Salem než New Salem. Nedokážu vysvětlit proč, asi jsem divná :D ;).

    OdpovědětVymazat