pátek 2. září 2011

Jedna kniha - mnoho obálek (4): Akademie Evergnight

Tato s rubrika je s dovolením Abyss.

Jak nadpis napovídá dnes se podíváme na obálky prvního dílu série Akademie Evernight od Claudie Gray. Vezmeme to letem světem =).


Originální
Dnes je to bez české obálky, protože je stejná jako originální, tak mi to přišlo zbytešné. Obálka se mi líbí, akorát moc nemusím růžovou, takže bych zvolila jinou barvu ;).


Portugalská @ Španělská
Ani z jedné nejsem nadšená. Na španělské se mi, ale líbí ten tulípán :).


 Francouzská @ Polská
Dvě obměny jedné obálky. Víc se mi asi líbí ta francouzská, hlavně kvůli tomu typu písma. I ta modrá květina se mi líbí víc. Na polské si mi, ale víc líbí to pozadí, které je sytější.


Německá @ Katalánská, Valencie
Tak tady pro mě vede německá. U katalánské mě mrzí to pozadí, kdyby bylo třeba jenom černé a růže na něm víc vynikla určitě by to bylo hezčí ;).

zdroj obálek: Goodreads

2 komentáře: