neděle 27. listopadu 2011

Čtení na zasněžené večery - První adventní týden

Tento projekt má na svědomí Vee a Sue!!

27. listopadu - Konečně jsem se dokopala k dočtení Sapphiqua. Nečetla bych ho, ale chci prostě  vědět jak to všechno dopadne!! Snad to brzo dočtu ;).

28. listopadu - Pokračuji v čtení Sapphiqua a nehorázně se těším, protože již zítra má vyjít Ticho (třetí díl Zavrženého). Už aby to bylo!!

29. listopadu - Dočetla jsem Sapphiqua. Čekala jsem od této série trošku víc, ale nápad se mi docela líbí. Jsem zvědavá na připravovaný film.

30. listopadu - Dnes jsem nic nepřečetla. Zítra si jdu pro Ticho, tak se strašně těším ;). Jenom škoda, že to není už poslední díl, chtěla bych už vědět jak to skončí ;). 

1. prosince - Dneska jsem si byla vyzvednou Ticho a hned jsem začala se čtením. Pár stráne už mám za sebou. Zatím můžu s klidným srcem říct, že první díl byl nejlepší. Třeba se to ještě změní ;)

2. prosince - Dočetla jsem Ticho. Už se těším na další díl.

3. prosince - Letem světem jsem přečetla osmý díl Bratrstva černé dýky. Nějak mě to už moc nebaví, ale má zvědavost vyhrává.

Žádné komentáře:

Okomentovat