pátek 28. října 2011

Bezchybná

Autor: Lara Chapman
Nakladatel: Cooboo
Rok vydání: 2011
Vazba: pevná

Anotace:
Sarah má před sebou poslední ročník střední školy. A i když je trochu knihomol a chce se dostat na prestižní univerzitu, aby mohla studovat žurnalistiku, doufá, že by třeba mohla potkat také svou první velkou lásku. A pak přijde do třídy Rock, a jako by se sny staly skutečností. Ovšem má to dvě drobné vady na kráse. Jednou z nich je její neúměrně velký a nepřehlédnutelný nos a druhou fakt, že se do Rocka zamiluje také její nejlepší kamarádka – bezchybná Kristen. Sarah se tak stává novodobým Cyranem.

Bezchybná začíná prvním dnem nového školního roku, když se Sarah připravuje do školy a najde u snídaně brožuru o plastické chirurgii. Sarah má totiž takový menší problém. Má totiž velký nos. Velký nos zdědila po sé mámě Beth, ale ta si ho nechala zmenšit, zato Sarah operaci odmítá. Proto brožuru, kterou našla u snídaně vyhazuje.
Před domem v autě na ní už čeká její nejlepší kamarádka Kristen. Kristen je její nejlepší kamarádka už řadu let. Když si Sarah někdo dobírá, tak to Kristen jen tak nenechá. Prostě opravdu kamarádka jak má být.

Hned první den přichází nový student, Rock. Obě se do něj hned zamilují, ale Sarah na sobě nedá nic znát. Kristen ji přemlouvá, aby jí pomohla s Rockem. Rock se totiž zajímá o literaturu a o té Kristen na rozdíl od Sarah nemá moc velké tušení. Po přemlouvávní Sarah nakonec s výpomocí souhlasí, protože to snad nejlepší kamarádky dělají, ne? Nenechají přece svojí nejlepší kamarádku na holičkách. Že sama o Rocka stojí? To nic neznamená hlavně, když bude Kristen šťastná a navíc se zdá, že Rockovi se Kristen taky líbí, proto za Kristin Sarah posílá Rockovi e-maily a píše mu na facebooku.
Jak to, ale skončí? Přece snad musí vyplout na povrch, že Kristen a Rock toho moc společného nemají? A co Sarah a její city?

Musím říct, že jsem se na tuhle knížku moc těšila a rozhodně mě nezklamala. Po přečtení pár stránek, jsem si, ale řikala, že vůbec netušim co se může na skoro dvoustech stránkách dít, že to není námět na tolik stran. Opak je, ale pravdou. Od začátku do konce se toho děje fakt dost. Nemyslím jen trojúhelník Rock, Kristen a Sarah, ale je tu i vedlejší mini příběh Beth, mámy Sarah.

Knížka je vyprávěna z pohledu Sarah. Na začátku každé kapitoly najdeme nějaký citát od různých osobností. Některé citáty jsou opravdu zajímavé.

Co mi trošku, ale kazilo dojem bylo, to, že na můj vkus se v knize hodně objevovali výrazy OK a cool. Hlavně když jsem narazila na spojení, které obsahovalo cool tak jsem kvetla. Nikdy jsem nevedla rozhovor, kde by se tolikrát toto slovo vyskytovalo. Možná, ale, že jsem divná já a cool se normálně používá ;).

hodnocení:


 

zdroj obrázků:  weheartit 

Žádné komentáře:

Okomentovat