čtvrtek 27. října 2011

Milý Johne

Autor: Nicholas Sparks
Nakladatel: Ikar
Rok vydání: 2010
Vazba: pevná
 
Anotace:
Nicholas Sparks: Milý Johne. Romantický příběh lásky amerického vojáka a mladé středoškolačky od úspěšného bestselleristy Nicholase Sparkse. John Tyree se stane vojákem, aniž by věděl, co všechno to obnáší. O týdenní dovolence se osudově zamiluje do Savannah, křehké a laskavé dívky. Jejich lásku ale podrobí tvrdé zkoušce 11. září, protože John musí do války. Dokáže láska překonat stesk a odloučení, ale i hlubší rozpory mezi milenci?
 
 
 
Vlastně hned na začátku se už dozvíme jak příběh mezi Johnem a Savanah dopadl, poté se John vrací do minulosti a celý příběh nám vypráví. Dozvídáme se o komplikovaném vztahu k jeho otci. Jak nevěděl co s budoucností tak se přihlásil do armády. A hlavně jak se seznámil se Savanah. Podle mě není třeba víc rozvádět obsah, protože pak už byste neměli nic k objevování ;).
 
 
Milý Johne je vyprávěna z pohledu Johna a v první osobě. Děj plyne bez nějakých překážek. Podle této knihy vznikl i film, ale nemůžu soudit jak se povedl, protože jsem ho neviděla.
 
Knížka, ale za přečtení stojí, i když mi v ní trošku něco vadilo, ale nedokážu pojmenovat co. Možná to, že už jsem věděla hned po pár stránkách jak to dopadne. Nevěděla jsem to proto, že by děj byl tak čitelný, ale prostě to tam bylo rovnou napsané. Pak jsem se asi už nějak nemohla pořádně začíst.
 
hodnocení:

 
 
zdroj obrázku: weheartit

1 komentář: