sobota 5. listopadu 2011

Ušetřete!!!

Dobré knihy czJelikož se Ježíšek blíží a já uvažuji o jaké knihy ho poprosím, uvědomila jsem si, že bych mohla i vám poradit, kde nejlíp nakoupit knížky. U nás existuje spouta různých knihkupectví, kde se knížky dají koupit. I já jich vystřídala nezpočet, dokud jsem neobjevila knihkupectví Dobré knihy. Na tento obchod nedám dopustit.

Poprvé, když jsem na toto knihkupectví narazila, jsem se obávala jestli se nejedná o nějaký podvod, protože ceny knížek byly naprosto super. Nakonec jsem se rozhoupala a knížky si tady objednala. Musím říct, že všechno proběhlo bez nějakých potíží.

Takže kdo uvažuje o koupi knížek a chce ušetřit, tak se fakt podívejte na stránky tohoto knihkupectví a uvidíte, že ceny jsou senzační. Pro pražáky (nebo ty, kteří do Prahy jezdí) je navíc výhodné, že si knížky můžou vyzvednout osobně. Já si je také vyzvedávám osobně a vždy bez problémů :). Dneska jsem navíc zjistila, že mají nové stránky a rozšířili nabídku knih. Takže neváhejte!!

A abych nezapoměla odkaz na Dobré knihy je tady!!

Žádné komentáře:

Okomentovat